Ostatnie Wpisy

MAJ

02

linkologia.pl spis.pl
 

Witam :)

To bedzie kolejny, nudnawy blog o odchudzaniu. Mam za sobą tyle prob odchudzenia, ze nawet ciezko je zliczyc. Wiode smutne, nudne, nieciekawe, totalnie pozbawione sensu i jakichkolwiek rozrywek zycie. Do tego nie widze szans na zmiane. 24 lata, 40 kg nadwagi, zero faceta, zero pracy, zero wyksztalcenia, zero zainteresowan i znajomych. Dnie spedzam przed TV ogladajac Comedy Central, wpierdalajac jakies czekolady i grajac w gry komputerowe. Siedze na fotelu, pale fajki, udaje przed soba ze zyje. Powoli umieram. Chce zmienic WSZYSTKO.

Wiem jednak, ze wszystkiego zmienic sie nie da, zaczne od tego co zmienic moge. Zaczne od gry online, od ktorej od roku jestem uzalezniona. To potrafi zrozumiec tylko ktos rowniez uzalezniony... Jest ciezko, z kazda chwila trace zapal.

Pierwszy krok za mna....


Teraz tylko pokulam sobie do przodu... Jeszcze swiatla w tym tunelu nie widze.

sieroctwo   tagi:

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

chestera | darka | polinezja | skarpetka | agniesia-z | Mailing